Napísal som pani Tutkovej

17.02.2020 18:39
Po tom ako som od CBR dostal hromadný mail zo dňa 5.2.2020, kde výrazne lobuje za Matoviča, odpísal som pani Tutkovej. Odpoveď som nedostal.
 
Vazena pani Tutkova,
 
nesuhlasim s Vasou logikou: Volme OLANO, lebo Matovic je pro-life. OLANO nie je len Matovic tak ako LSNS nie je len Kotleba. Tie chybajuce hlasy na schvalenie pro-life zakonov nechybali z LSNS, ale aj z OLANO. Ak by bol Matovic tak strasne pro-life, nemohol by byt predsedom strany, kde su ludia indiferentni, alebo dokonca za potrat. OLANO je zlepenec a pan Matovic nema kontrolu nad svojou stranou. 
Pokial viem, pan Matovic ma vo svojej strane aj poslanca Budaja, ktoremu robi asistenta pan Juraj Smatana, a to je ideologicky clovek rovnakeho ducha ako v CR Tomas Halik, ci Hrib, ultraliberali, to su pre mna ludia, ktori najviac skodia krestanstvu, lebo ho nicia z vnutra a preto, lebo hovoria, ze byt liberalny krestan je ok a ze krestan moze schvalovat potraty atd. Uz len pre tento dovod nikdy nedam hlas OLANO, hoci som kedysi bol ich volic tak ako to chcete teraz urobit vy, cize kruzkovat. 
Ok, kruzkovanie je fajn, pokial sa Vam podari toho cloveka prekruzkovat, ale ak sa Vam to nepodari, je to velke riziko, ze vaha Vasho hlasu prepadne pre ludi ako pan Smatana a spol, ktori budu naopak nicit krestanske hodnoty.... Toto riziko ale neprichadza do uvahy v pripade LSNS, ktore hlasuje konzistentne. Preto povazujem LSNS za spravnu volbu a Vasu agendu v prospech OLANO povazujem za nestastnu. 
Opravte ma, ked sa niekde mylim, ale aj napr. taky pan velky charizmatik Vasecka, ... ved on nie je v parlamente prve volebne obdobie, potom ale je pre mna nedoveryhodny clovek, lebo pokial viem, on navrhol legislativne sprisnenie potratov az po tom, co Kotlebovci priniesli tuto temu. Co robil tie roky pred tym a hlavne ako je mozne, ze nepodal ani jeden pro life legislatívny návrh? (Ak podal, tak sa ospravedlnujem, nemam to overene, ci nieco robil, ale ku mne sa taka informacia nedostala)
Nevravim, ze Kotlebovci nemaju aj nerealizovatelne ci populisticke ciele, ale ich populizmus povazujem za neskodny prave preto, ze je nerealizovatelny a politicky nepriechodny hned z niekolkych dovodov, ktore tu nechcem zbytocne rozoberat.
 
Som zvedavy ako sa vo svojom svedomi vysporiadate s eventualnou situaciou, kde pripadny navrh na uzakonenie registrovanych partnerstiev prejde a bude schvaleny aj vdaka hlasom z OLANO... Pretoze tato strana ma, tak ako napr. aj Smer, podla mna sirokospektralny nazorovy profil a jedna cast ich poslancov hlasuje tak, druha presne naopak a nie je hodnotovo ucelena ako pro-life. 
 
Podciarknute a zhrnute, volbou OLANO sa kazdy krestan vystavuje riziku, ze jeho hlas skonci v prospech liberalneho tabora, preto Vas prosim, aby ste mi to bud vyvratili, alebo aby ste zmenili svoj postoj.
 
Prajem Vam vela pozehanania do dalsieho boja za nenarodene deti.
 
S pozdravom,
 
Michal Meluch
Späť